توت تو چان – ایک غیر روایتی تعلیم پر مبنی اسکول کی کہانی

توت تو چان دی لٹل گرل ایٹ دی ونڈو ،جاپان کی ٹیلی ویژن کی شخصیت اور یونیسف کی خیر سگالی سفیر تت سو کو کورویاناگی کی لکھی گئی ایک سوانح عمری یادداشت ہے۔ یہ کتاب 1981 میں بطور (مادوگیوانوتوت توچان) شائع ہوئی تھی ، اور جاپان میں ایک “فوری بیسٹ سیلر” بن گئی تھی۔ یہ کتاب غیر روایتی تعلیم کی ان اقدار کے بارے میں ہے جو رکورویاناگی نے دوسری جنگ عظیم کے دوران اساتذہ سوساکا کوبیشی کے ذریعہ قائم کردہ ٹوکیو کے ابتدائی اسکول ، ٹومو گکوین میں حاصل کیا تھا۔

اس کتاب کا آغازتوت تو چان کی والدہ کے ساتھ ہوا جب اس کو اپنی بیٹی کے سرکاری اسکول سے بے دخل ہونے کا علم ہوا۔ اس کی والدہ کو احساس ہوتا ہے کہ توت تو چان کو ایسے اسکول کی ضرورت ہے جہاں اظہار رائے کی زیادہ آزادی کی اجازت ہو۔ اس طرح ، وہتوت تو چان کو نئے اسکول کے ہیڈ ماسٹر مسٹر کوبیاشی سے ملاقات کے لیے لے جاتی ہے ، جہاں دونوں ایک اچھے اساتذہ – طالب علم  کےتعلقات سے استوار ہوتے ہیں۔

کتاب ڈائونلوڈکرنے کے لیے یہاں کلک کریں

Share:
Avatar

Author: Admin

1 thought on “توت تو چان – ایک غیر روایتی تعلیم پر مبنی اسکول کی کہانی

  1. جناب اسلام علیکم ۔۔تت سو کو کورویاناگی کی لکھی گئی ایک سوانح عمری یادداشت ہے۔ یہ کتاب 1981 میں ۔۔۔۔کا تحریر کردہ ایک قابل مطالعہ مضمون نظر سے گذرا ہے۔ پڑھ رکر مسرت ہوہی۔۔یہ ویب اردو زبان کی ترقی و ترویج میں اہم رول ادا کررہا ہے۔ ہا بل مبارکباد ہیں ۔۔شکریہ

جواب دیں

آپ کا ای میل ایڈریس شائع نہیں کیا جائے گا۔ ضروری خانوں کو * سے نشان زد کیا گیا ہے